Een gratis app voor Android, door Skillweb.
Als je net als de meeste bedrijven bent, heb je altijd al een probleem gehad met de hoeveelheid tijd die het kost om je werknemersplanning en tijdregistratie af te ronden. Het is een probleem dat niet uniek is voor jouw bedrijf. De MySmartTask-app kan je helpen bij dat probleem.
Deze app is een metgezel van de SmartTask-werknemersplanning en mobiele workforce management-oplossing. Het maakt deel uit van de Smart control room-module en stelt werknemers in staat om hun roosters te ontvangen en beschikbaarheid te bevestigen op hun persoonlijke smartphones. Dit stelt hen in staat om in te loggen op MySmartTask, zodra hun rooster is gepland of bevestigd in SmartTask, kunnen ze het naar hen sturen met behulp van de rooster notify-knop die zal verschijnen op het werknemerstijdschriftscherm. De MySmartTask-app zal hen vervolgens op de hoogte stellen dat er een wijziging is aangebracht in hun rooster en ze kunnen hun geplande diensten bevestigen of weigeren zonder met de control room te spreken.